13 October 2013

Guest Post @ Made in K-Town




Barbara from Made in K-Town invited me to write a guest post in her blog.  I felt so honored!
Barbara, del blog Made in K-Town, me invitó a escribir una entrada de visitante en su blog.  Me sentí muy honrada.

The theme that kept coming to my mind while writing the guest post was how internet has connected all of us who love crochet and knitting, and use blogs to share our yarn passion. 
El tema que me vino a la mente es cómo internet nos han unido a todas las amantes del tejido, ya sea de ganchillo y dos agujas, y a través de los blogs poder compartir nuestra pasión por las lanas. 




I want to invite you to go and check out the guest post at Made in K-Town: Meet Ana from Lanas de Ana.
Les invito a leer mi entrada (en inglés) publicada en el blog Made in K-Town: Meet Ana from Lanas de Ana.


Thanks again for the opportunity, Barbara.  It was a really fun!

De nuevo, gracias por la oportunidad, Barbara.  Fue muy divertido.


2 comments:

Your words count...
Tus palabras cuentan...